Tuesday, August 17, 2010

¡Feliz cumpleaños, Yui! / Happy Birthday, Yui!




asdfghjklkjhg ¡Lo siento! El cumpleaños de Yui fue el día 15 (de agosto), pero no me he podido conectar y no pude actualizar el blog ; _ ;

El 15 de agosto de 1995 nació Yui Ogura, así que YuiYui cumplió 15 años este pasado domingo. Sé que va a llegar muy lejos como idol: ¡es muy mona y tiene una voz preciosa!

He de decir que me gusta más Kaori, pero Yui me gusta cada vez más, sobretodo desde que con una de las copias de "Futari/VIVIVID PARTY!" que compré me tocó una de las 200 fotos que estaba firmada por ella. ¡Tuve tanta suerte! Aquí dejo la foto: http://img580.imageshack.us/img580/7154/p0598080810.jpg

¡Feliz cumpleaños, Yui!



asdfghjklkjhg I'm sorry! Yui's birthday was August 15, but I couldn't be online and I couldn't update the blog ; _ ;

On August 15, 1993 Yui Ogura was born, so YuiYui is 15 years old since the latest Sunday. I know she'll be great in the future as an idol: she's very cute and has a precious voice!

I have to say that I like more Kaori, but I like Yui more every time, since that with one of "Futari/VIVIVID PARTY!" copies I bought, I got one of the 200 photos that has signed by herself. I was so lucky! Here it's the photo: http://img580.imageshack.us/img580/7154/p0598080810.jpg

Happy birthday, Yui!


By the way, I know I make some mistakes writting in English, so forgive me, please!


---------------------------------------

Dani.

No comments:

Post a Comment